tisdag 15 januari 2008

Gorillailla

Jag mår så hemskt illa.

Vet inte varför men det kommer varje förmiddag runt tio. Idag kan de i och för sig bero på sömnbrist, sov väl runt fyra timmar i natt för jag och pojken bråkade grät kramades knullade.
Men orka illamående, orka två gånger om dagen. Jag blir spyfärdig varje förmiddag och i slutet på varje spinningpass.

Tränade spinning igår efter jobbet och det gick jättebra, kände verkligen att jag tagit ut mig. Men för första gången i mitt liv har jag nu ett svenssonjobb med 8 till 5 arbetstid och herregud vad folk det är över över allt. De ringde från manpower igår och ville ha mig till intervju för vikarie receptionist men jag orkar bara inte sån här arbetstid varje dag. Jag vill mycket hellre ha skitftjobb, OB och allt annat vackert. Pressbyrån här kommer jag, inbillar mig att det är lite mer självständigt än mataffär. För kassatjej på enorm mataffär har jag varit och det är vidrigt ska jag säga. Knappt att man får gå på toa.

siffrorna hitills idag är 3 741 steg och 800 kalorier (inberäknat lunchen jag har med mig och frukten jag ska äta i eftermiddag. Tjoflöjt.

Inga kommentarer: