söndag 20 januari 2008

Vattenballong

Massa jävla upp i morse och hur orättvist är inte det?? Vet att det inte kan vara fett för jag har ju hållit mig under 1500 i tre dagar nu. Jag känner mig jättesvullen men har ingen aning om varför, ingen mens borde vara på väg inom de närmaste veckorna. Bajs. Men jag vägrar att låta det slå ner mig, jag ska klara det ändå. Fokusera på att jag inte hetsätit på tre dagar och inte så länge kanske men de första dagarna är alltid svårast. Idag är min 2000-dag och den här gången ska jag hålla den på 2000 också, den har tenderat att gå över en del förut. Ska inte heller äta godis den här gången för socker gör ingen glad. Åt bautafrukost i morse:
1.5 port gröt + 0.5 banan
110g äpple + 50g blodapelsin
knäckemacka med keso
några skumbilar
alltsomallt räknar jag det som 500 kcal. Fyfan vad mycket men jag vet att jag räknade i överkant och jag måste upprepa för mig själv att det faktiskt var okej. Blä.

Träningen har gått åt helvete men jag måste säga åt mig själv att det är okej när jag bara gråter och det tar tre timmar för mig att komma ur sängen. Bara att jag höll maten borde vara bra, visst borde det?
Hursom gör jag en ny veckoplanering, åtta dagar tills nästa söndag
Under 1500 [/6]
2000-dag [/2]
Spinning [/3]
Övrig Träning [/3]
0/80 000 steg

Jag borde träna spinning idag men orkar inte vill inte. Så träningsschemat blir:
Söndag: Gym, trappmaskin [2000]
Måndag: Promenader, Spinning efter jobbet [1500]
Tisdag: Gym före/efter jobb [1500]
Onsdag: Vilodag [1500]
Torsdag: Gym före/efter jobb [2000]
Fredag: Spinning [1500]
Lördag: Vilodag [1500]
Söndag: Spinning [1500]

Inga kommentarer: