måndag 21 januari 2008

Matmatmatmatmat

Så jävla hungrig, ätit frukten jag tagit med mig och druckit kaffe med mjölk = 250 kcal. Och hata att vara receptionist när jag är hungrig, fixa morgonmöte med nybakade frallor, smör och marmelad åh ännu värre att duka bort det. Tog en liten bit bröd men tog tag i mig själv och slängde resten innan jag hann bli dum. En och en halv timme till lunch, så dum och utmattad just nu. Ska orka spinning efter jobbet och hur ska det gå.
Funderar på att köra nutrilett, naturdiet ett tag nu. En vecka eller så och sen trappa upp. Kanske byta ut frukosten till råggröt för det är också 100 kcal. Men det får bli nästa vecka för nu ska jag köra det här och träna allt jag behöver. Och förhoppningsvis räcker det så jag närmar mig 64 nästa fredag. Kanske kan ha det som motivation, håller jag träningen den här veckan slipper jag nutrilett. Inte för att det smakar dåligt men jag orkar bara inte man blir så matt av det.

Inga kommentarer: