tisdag 15 januari 2008

Överklant

En timme kvar på jobbet och så tråkigt att skelettet möglar.


Märker att jag återigen koncentrerar mig endast på det lilla roliga kallat vikten. Önskar att jag kunde förstå vad mina tankar är där. Har jag problem eller inte? Jag tycker nog om tanken på att ha problem, kanske är det bara därför jag inbillar mig det. Har haft perioder för längesen där 300 kalorier om dagen var panikmycket men inte blev jag värst smal för det, mer panikartad.
Nu äter jag kanske 1500 om dagen och det är mycket mer än helt normala bantare så det är ju i överkant. Men sen jag var nere på lägstavikten i somras och blev helt galen igen så har jag hetsätit hela tiden. Värst var det när jag precis kommit hem ifrån Australien, då hetsåt jag typ var tredje dag. Äckel. Så vips 6 kilo upp sen i somras, woho.

Min nya taktik är därför 1200 - 1500 kcal om dagen i tre dagar, sen en med 2000. Plus tre spinningpass och två tre styrkepass i veckan. Har funkat sen nyår som så att jag inte har hetsätit, och om ni någonsin har varit inne i en sån vidrig cirkel så vet ni hur jävla stark man känner sig när man lyckas bryta. 15 dagar utan hetsätning och det är fantastiskt. Har också gått sex dagar sen 2000 dag för i söndags kände jag bara inte för det och i morgon är jag ledig så tar det då i stället. Så jävla mycket enklare att äta mindre när jag jobbar och har saker att göra. Allting planeras på morgonen och inget rum finns för variation. '

Så jag får hela tiden höra att min viktfixering är ett problem men vem vet. Tror att det är en lögn, nästan tvärt om va?
vill bara ner till 55

Inga kommentarer: