måndag 28 januari 2008

Nya dagar nya tag

Helgen var så vidrig att jag inte ens vill kännas vid den. Inte var det jag som förstörde två fester för min pojkvän genom att börja gråta och skrika Don't leave me don't leave me don't leave me. Och inte var det till mig han sa jag ger det tid men.. En dag går det inte längre. Inte var det jag som hade ett gapande ångesthål hela dagen som jag fyllde med mat och inte är det jag som mår så illa nu.

Men ny vecka och jag måste skärpa mig. Först och främst är att bli helt ätstördsbloggig en väldigt dålig idé. Kanske ingen slump att när jag började jobba här och därför hade massa tid att läsa proanasidor, logga allt jag äter och allmänt räkna som allt blev så himla dåligt. Reglerna ska bli mycket slappare nu, ingen växlande mellan 2000 och 1500 dagar utan bara försöka hålla under 1500 varje dag men inte gå under detta, samt att tillåta en dag i veckan för alkohol och nån gång gå över om jag känner för det. Träna bara 4 ggr i veckan men då göra det ordentligt. Försöka att inte stressa.

Måste gå för jag förlorar honom bara inte till detta, det finns inte.

Inga kommentarer: