torsdag 24 januari 2008

Minnen för livet

Jättehungrig och okoncentrerad. Bajsliv.
Ätit som en häst ju.

Pojken hinner nog inte mötas för lunch idag vilket suger av anledningen att jag vill kramas men också för att jag inte vet hur jag ska kunna sitta och äta lunchen själv. Vägrar sitta i lunchrummet för jag orkar verkligen inte mer artighetskonversationer, så alternativet är att vandra ut någonstans med min quornlasagne. Sitta och äta själv blä blä blä blä vet inte ens om jag klarar det. Fetto.
Bakade vad som skulle vara tekakor igår men lögn det blev typ som platta små frallor för 150 kcal styck. Nejtack de får mamma och pojken äta upp´. Scones för 100 kcal blev bättre. Ikväll eller i morgon blir det muffins främst till mamma men tror att jag hittade 120 kcal med choklad så kanske kan ta en själv med.

Inga kommentarer: