tisdag 22 januari 2008

Jävla Friskis och Svettis

Just nu hatar jag mer än namnet. Sprang sprang till tunnelbanan efter jobbet och sprang till gymet men såklart var spinningpassjäveln full. Och alla jympapass. Plus att Hornstulls gym är värdelöst, de har knappt några konditionsmaskiner alls, vilket jag kom på när jag bytt om redan. Då var det för sent att byta tillbaka och skynda till Kungsholmens 18.00 pass och jag orkade bara inte vänta tills 18.30. Så arg arg arg och hungrig som fan när jag kom hem. Så det blev en 2000dag vilket är helt okej ju.

Eller.

Jag hatar att jag lovat mig själv att vara 100% sanningsenlig här. 2000 för att ca 2700 ätna och sen kräktes jag. Men konstigt nog var det ingen hetsätning, bara ett kallt beslut. Så jag tänker inte räkna det som en hetsätning även om att kräkas är dåligt med. Vet inte hur mycket jag fick upp och så heller men var väl så att dagen slutar på lite drygt 2000.

Vägde mig i morse och 66 jävla kilo why why why why? Skitliv SKITLIV
Lovar att jag är gravid eller nåt.
Upp kl 6, ut genom dörren, äpple på bussen, 35 min trappmaskin (300 kcal) och sen till jobbet. Duktig duktig.

Inga kommentarer: