torsdag 17 januari 2008

17/1 Räkna

Frukost: 1dl Rågflingor & 1/2 grapefrukt
Totalt 120
Lunch: 4 Rispappersrullar + sojasås 214
1 fikon 54
Tre små tuggor kladdkaka ca 50
2 cl mellanmjölk 20
Kaffe
Totalt: 338
Mellanmål: 8 Fikon 432 [FUCK VISSTE INTE DETTA INNAN]
1 äpple 60
1 satsuma 20
lakrits 200
Totalt: 612
Middag: Sushi 300
totalt : 1470

Varför skulle jag säräta fikon kan man fråga sig. Bara för att jag köpte ett 500g paket på lunchrasten att äta typ två om dagen i evigheter men så var de ju vid skrivbordet och tjoho. Men men värre saker hade jag kunnat äta.
Nu slutar jag jobbet och ska fördriva tiden tills kvart i sju då min kompis kommer in till stan. Vad göra vad göra. Ska vandra från slussen där jag är nu till hötorget för att få upp stegen, är bara på 5000 hitills. Sen köpa sushi och bara driva runt. Har Sartres Äcklet i väskan så det har jag att fördriva tiden med.
Och sådär.
Alldeles för mycket kalorier idag om man tänker på att dagen efter hetsätning brukar och ska vara jättelite. men nej såklart jag ska fetta till mig. äckel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Laura, kul att du hittade till min blogg. Jag har svarat på din fråga, så kom och kika.... Viktväktarnas grejer kan du prova, allt är självklart inte gott, men det mesta är gott och då blir det lättare att räkna points.

Angel