fredag 24 augusti 2007

Inaktiv

Jag vet exakt hur jag kan få bort gårdagens dumma idiotiska mat och all panik; allt jag behöver göra är att gå ner till gymmet och träna ett slag. Dels mår jag bättre av det dels så vet jag att kroppen lättare tar hand om överskottet och förvandlar det till muskler osv. Men jag kan inte. Jag har varit helt paralyserad sen jag vaknade. Gick till pojkvännens rum och vägrade ta emot hans kramar, bara rullade ihop mig på hans säng och såg honom bli mer och mer frustrerad. Nu är jag tillbaka i mitt rum och kan inte göra nåt annat än att skriva här. Ikväll har jag lovat att gå ut med några vänner, mina bästa vänner i Australien men de har ingen aning om allt med maten. Och jag vill inte kan inte gå ut jag kan inte ens gå ut i korridoren till toaletten. Men jag kan inte förklara för dem och om jag bara säger nej jag vill inte så kommer de att kalla mig osocial och tråkig och jag bryter ihop av bara tanken på de orden. Jag är så fruktansvärt bräcklig just nu och jag hatar hatar jatar det.

Jag är verkligen inte hungrig idag och kan inte bestämma mig för om jag borde äta lite för att jämna ut igår eller om jag borde äta mycket så att förbränningen håller sig uppe. Blir väl något sorts mellanting, åt frukost vid tio men får panik vid tanken på att äta igen.

Inga kommentarer: