torsdag 9 augusti 2007

LCMs

Kellog's LCM-bars måste vara det bästa som uppfunnits. Tror inte att de finns i Sverige tyvärr. sjukt goda och bara 93 kcal. Läste innehållsförteckningen ettusen ggr när jag smakat dem för nåt så gott kan bara inte vara tillåtet. Känns fortfarande lite dåligt för mina 1200 kcal om dagen borde användas på näringsriktiga saker. Men jag kan inte låta bli, och tillåter mig fyra i veckan.

Annars har humöret varit totalnere sen hetsätningen i tisdags. Och vilken hetsätning; 300 g choklad, en chokladmuffins, typ en halv limpa med smör och en foccacia. Allt under en dag och jag har mått illa sen dess. Vågar inte väga mig, dels känns det inte som att kroppen har stabiliserat sig och dels är jag rädd för att jag ska få fullständig panik om jag har gått upp massa. Vilket väl är löjligt för det finns bara en väg att gå, oavsett vad jag väger nu. Att ta i hårdare och äta mindre är inte ett alternativ oavsett hur lätt det är för jag tänker inte hamna i det igen. Ta i hårdare med träningen kan jag iof, har varit sjuk och dålig med det. Anmält mig till pilates en gång i veckan, sen blir det tre styrketräningar i veckan och tre konditionsblock på minst en halvtimme, en av dem minst en timme. Borde gå bra.

Inga kommentarer: