torsdag 2 augusti 2007

TjatTjatTjat

Var högt uppe bland molnen efter min engelskalektion, och självklart måste det komma en krasch. Som ledde till bråk med pojkvännen, eller inte bråk egentligen utan bara allmän frustration.

Han ledsen och stressad över tusen små saker och över oss, jag frusen innuti av ångest och kunde inte nå honom alls. Så nu har jag antagligen sårat det bästa jag har, och det över inget jävla ting. Varit sjuk och knappt ätit alls, 600 - 700 kcal per dag och det är fel fel fel jag vet det men när inte hungern finns där och pressar mig så kan jag inte äta mer. Har gått ner ett kilo de två senaste dagarna och NEJ inte mer än ett kilo i veckan för då är det inte vanlig hälsosam viktminskning mera då är det muskelförbrännande skit.

JAG HATAR DET HÄR JAG ORKAR INTE MER

åtta år av matångest, sen mammas kommentarer om hur tolvårig-jag var tjock har det aldrig lämnat mig och jag orkar inte mer. Det förstör ju bara allt. Men jag kan inte släppa det.

Inga kommentarer: