onsdag 22 augusti 2007

Men ta dig i kragen

Okej nu får jag sluta gnälla. Bra saker med idag:
Jag vaknade brevid pojkvännen.
Jag åt god frukost - älska frukost. Jag äter havregrynsgröt med kanel och en fjärdedels banan + havremjölk. Och grönt te. Jag är alltid svimfärdigt hungrig på morgonen och frukosten har ingen ångest alls, bara bäst.
Gick på min morgonföreläsning.
Såg till att äta ordentligt så jag orkade både min eftermiddagsföreläsning och att springa innan pilates.
Pilates gick väldigt bra för att vara första gången.
Pluggade sociologi.
Mailade mamma.
Åt middag trots att jag inte var så hungrig, pratade med J och S som alltid får mig att må bra.
Sitter här med min kvällsrutin - 1 LCM och en kopp kaffe. Ett litet bett på LCM, sen en klunk kaffe så munnen tvättas ren från det söta. På det sättet blir smaken lika stark för varje tugga och den räcker i evighet.

Är också stolt över att jag lyckas att ha en förpackning med LCMs i mitt rum utan att äta massa på en gång. Börjar få lite kontroll minsann, jag har alltid varit en sådan som ätit allting jag haft hemma bara för att det är där.

Inga kommentarer: